пʼятницю, 15 листопада 2013 р.

Прес-сніданок на тему вакцинації



Пропонуємо вам корисні поради для батьків та відповіді на найскладніші запитання з сьогоднішньої зустрічі керівників ВООЗ та ЮНІСЕФ Україна з журналістами щодо вакцинації.

  • На жаль, ніхто не буде здивований, якщо деякі українські діти будуть паралізовані унаслідок поліомієліту. Ми не сумніваємось, чи буде виявлено вірус в Україні, питання лише коли   Доріт Ніцан Калускі, Голова Бюро ВООЗ в Україні
  •  Мені, як лікарю, дуже неприємно у випадку, коли дитина хворіє на інфекційні захворювання, пояснювати батькам, що вони могли захистити своїх дітей щепленням, яке доступне усім. Я рекомендую батькам перевірити скільки вакцин отримали їх діти згідно календарю щеплень. Ніколи не пізно розпочати вакцинацію чи зробити додаткові щеплення. Ви можете проконсультуватись з вашим лікарем та зробити необхідні щеплення – Катерина Булавінова, медичний консультант ЮНІСЕФ та практикуючий педіатр


  •  Моя 5 річна донька, була повністю вакциновано в Україні, і я почуваюсь спокійною за неї. У моїй рідній країні, Японії, якщо я скажу, що моя донька не була вакцинована, інші мами спитають, чи я не хвилююсь за її здоров’я. В Україні навпаки, мене спитають чи я не хвилююсь повністю щеплювати свою дитину. Адже питання імунізації дуже політизовано, та медіа постійно поширюють чутки про небезпеку вакцин.  Юкі Мокуо, Представник ЮНІСЕФ в Україні



Питання та відповіді

Україна не має кордону з Сирією, як вірус може опинитись в Україні?
Вірус поліомієліту не визнає кордонів. Вірус пересувається у людях. Людина, яка відвідала будь яку країну, яка межує з Сирією, вже може бути носієм вірусу. Людина може бути носієм вірусу дуже довгий час. І ніхто не буди знати про це. Крім того, не забувайте про рівень глобалізації у світі та вільне переміщення людей.
У випадку поліомієліту обмеження руху людей не допоможе зупинити циркуляцію вірусу. Допомогти може тільки імунізація. 


Скільки дітей вакциновані на сьогоднішній день в Україні?
Лише 30 - 50% дітей в Україні вакциновані від поліомієліту у залежності від регіону. Це означає, що в Україні відсутній колективний імунітет. Якщо поліомієліт спалахне у нашій країні, то він швидко розповсюдиться. У країнах, де покриття менше ніж 95%, ця країна вже у зоні ризику.

Чи може захворіти доросла людина? Чи захищає вакцина на усе життя?
Людна, яка отримала 4 дози вакцини, вважається захищеною на усе життя. Але якщо ви плануєте подорож до країни, де були зареєстровані випадки, лікарі рекомендують додаткове щеплення.  

Немає коментарів:

Дописати коментар